hemligheten är ute!

I månader har vi planerat. I månader har jag velat berätta om allt roligt vi tänkt ut. Om alla konstiga grejjer vi stött på på vägen.

Å största hemlisen av alla, att LINDA kom hem denna vecka!

Alltså jag har vaktat mina ord noga.

Jag har velat berätta för er om magdansösen, om Crusaiders, om fotografering, om väckningen med plastsäckar och pappåsar på huvudet, om brunch med världens bästa gäng.

Jag har velat berätta om alla idéer som inte blev något av. Jag har velat dela med mig av en möhippeplaneringsresa.

Men jag lovar ni ska få ta del av HUR den blev tillslut då Ida var först ut i gänget med möhippa och den som först kommer stå brud i sommar!

Så vansinnigt roligt det var i lördags!

Det är ju för detta jag var så sjuuuukt taggad denna helg! Det var ju för detta jag är 5 dagars ledigt vilket jag inte heller kunnat skriva att jag är för då kanske Ida skulle fattat misstanke.


Dock kan jag än så länge bara ge er ett smakprov från hippan.
Resten får bli nästa vecka, för denna vecka går den mesta lediga tiden till att få så mycket tid med Linda och de andra som möjligt.
Mina lediga dagar är slut idag, men vi har haft mycket tid ihop än så länge.



Så här kommer gänget svettiga och glada efter Seijas Magdans, huuuur kul som helst och Ida var en naturbegåvning!

Varför ser jag längst ut när Elin är längre än mig, Hein lite längre och Ida en centimeter längre?
Ändå ser jag typ ett halvt huvud längre ut en alla.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilket härligt kort!!! Älskar att Terese står längst fram i ledet med sin stora, fina mage.. Gud vad roligt det var, en helt underbar dag tillsammans med de bästa som finns! TACK darling! =)

PUSS

2011-04-20 @ 23:37:57
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0