drömmar.



igår tittade vi på den.
den fina lägenheten.
vi och hundra tusen andra karlstadsbor.
GÅ HEM MED ER!
ville jag skrika.
DEN ÄR VÅR!
ville jag fortsätta.
imorse när jag inte kunde somna om vd 5 snåret låg jag i en timme och grubblade över hur man skulle kunna måla hallen/trappen.
när Ps väckarklocka ringde hade jag fortfarande inte somnat om.
en kombo av hjärnan på spinn och sjukdom i kroppen.

tog fram datorn och tittade lite på den igen.
innan jag försökte somna om vid 8 tiden.
då väntade jag spänt på att banken skulle ringa.

då kom den bästa idén till hallen.
fortfarande ingen aning hur man ska gå till väga.
men grymt snyggt vore det.
det handlar om svarta och vita ränder.
hattar och kristallkronor.

LÄGG NER ERIKA!
den kommer stiga i pris och ni kommer inte få den.
så.
sluta dröm.


tillslut somnade jag 1-2 timmar till.
det behöver min på-väg-att-bli-sjuk kropp.
det får inte hända just nu.
att bli sjuk alltså.


igår firades Elin som fyller år IDAG och Ida som fyllde år den 29 mars!
nostalgimiddag med tacos som vi alltid hade när vi var små och hade tjejmiddag.



Terese och hennes mage. Så fin!
Det är inte långt kvar till hennes lille är tänkt att möta dagens ljus.




så har vi Elins Ebbe som sett dagens ljus några veckor nu och är sådär dömysig i nacken.
här snosar Ida in lite bebis.





e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0