sjätte september föddes kärlek.



6 september.
när kärleken föds.

agnes.
pluttan.

min syster åkte in på natten och kanske kan man säga swwwosch.
för snabbt gick det när agnes väl satte fart en vecka efter utsatt datum.

vid 10 nästa dag satt jag i bilen påväg mot tjejen.
som redan var hemma.

sjukt lik sin storasyster som hon såg ut som nyfödd.
känns som jag bär på Matilda igen.




stolt storasyster.




mina finaste tjejer och tröttis moster efter jobbet.
åh vad jag älskar er.
skulle jag inte få några egna barn av någon anledning så har jag alltid ER.
Matilda & Agnes.




välkommen till oss!
älskar dig Agnes!


e.


Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar

Ja vi älskar

2010-09-07 @ 20:35:53
Postat av: Anna

åHHH GRATTIS! Vad söt hon är och väldans fint namn! Hälsa Jenny!

2010-09-07 @ 20:47:08
URL: http://annaritar.blogspot.com
Postat av: Ida

Men ÅH sååå söt lilla Agnes är och verkligen lik storasyster som nyfödd!!! Helt underbart fina bilder ju.. Hjärtat smälter!! :)

PUSS

2010-09-07 @ 23:59:14
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0