änglar.


igår hade jag ett fotojobb to do.
ett litet barn.
en 4 månaders Melker.
min svågers systersbarn var på besök i söder från Sveg och ville ha mina bilder på sin goding.



har var verkligen en goding.
tittade i kameran nästan hela tiden och stördes inte av studioblixtarna som slog gång på gång.

sedan vart det lite sent och då vart han lite tjorvig men det får man bli då.



efteråt passade jag på att ta några bilder på mina änglar!
matilda och agnes.
millan hade klubba runt hela munnen men va tusan ;)



mina finaste.
millan låg på min arm och drack välling.
sen la hon sig med sin arm om min hals och sa
du är min idol.

ja mosters hjärta smälter.


e.


Kommentarer
Postat av: Sandra Wallin

Kanonfina bilder på mina kusinbarn. Jag är kusin med Lina, Daniel och Sebastian Ideborg.

Cool blogg!



Mvh Sandra Wallin

2010-10-09 @ 22:58:25
Postat av: Ida

Aaaawh!! Förstår att hjärtat smälte, hon är ju bara föör söt! Och den andra är inte fy skam hon heller.. Syskonkärlek, så underbart! :)

2010-10-10 @ 23:50:41
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0