kläder till de små.



toksnabb blogg innan kvällspasset.
igår myste jag och matilda hemma hos mormor och morfar för hennes del.
jag fick bli serverad mat efter ett jobbpass.
dom bor precis vid hospitalet så det var så lyxigt att bara släntra över dit och få mat.

till mina solstrålar agnes och matilda gav jag ovan visade bilder.
skulle ge mycket för att visa er reaktionen matilda gav när hon öppnade sitt paket.
brallorna är prydda med glittrande prickar.
hon lös!

agnes visste nog inte vad hon skulle tro när hon fick bullar att ha på kroppen.
men jag tror hon kommer stortrivas i den supersöta bodyn.
å så en med ugglor på.
så att alla vet att det är MITT syskonbarn.

så mysigt med dom två små.
jag och millan låg under mormors värmefilt och åt lördagsgodis.
eller jag hon åt. jag fick det hon iinte gilla.
mysigt i alla fall.


sedan vart det  filmkväll hemma.
prefekt en jobbhelg som denna.

nu back to work.

å hörrni var ärliga om jag ska klippa mig.
vill inte få nån vårdtantslook.
i need allas hjälp!


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Superfina ju! Bodyn med kanelbullar är ju helt underbar.. =) Hoppas att vi får se en bild när den sitter på så småningom.. Nu är det endast ett pass kvar för dig så är jobbhelgen slut sen.. Skönt!!

Hörs om tisdag!! Pöss

2010-10-25 @ 06:41:39
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0