fotojobb Melker: DONE.


spinning is still going strong.
något nytt jag gillar är coreboll.
trixigt men skapar många skratt.
kom hem och har just tryck i mig en matvete med baconsallad.
sjukt gott.
å så lite färsk ananas såklart.
jag är besatt av färsk ananas.

fullkomligt hatar all annan form av ananas.
på bruk - BLÄ!
i mat speciellt på pizza - BLÄ BLÄ!
ananasjos eller jos med ananas med andra frukter - BLÄ!!!!! det tar över all smak.

men färsk - JEMJEMJEMJEM!



idag har jag fått hem alla bilder till senaste fotojobbet och nu ska de bara transporteras upp till Sveg.
så nu kan jag känna mig nöjd.
jag älskar att få bilderna på pränt.
då blir dom liksom på riktigt.

nu ska jag lära mig om husköp.
ska vara med Elin när hon ska titta på ett hus i eftermiddag.
så himla kul!
Ida och jag är hjälpen hon får med idag.

jag har bokat tid.
får se vart det slutar.

e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0