en liten tripp bara.


fortfarande skulle jag kunna sova några timmar till.
men jag väljer att gå upp.
för att slippa stresspacka . ska även försöka få ihop det sista av fotojobbet från förra helgen.
och sen ha en skön morgon.

sitter i soffan.
klarblåhimel och solen sipprar in mellan trådgardinerna.
jag är ledig i tre dagar.
njuter.

dom tre dagarna ska dessutom spenderas med några av dom bästa.
vi drar till sthlm runt ett tiden för att besöka Rebecka.
hon bor mitt i den delen av Söder jag är kär i.
dock ska vi inte bo där. eftersom vi är så många har vi gått låna en lite större lägenhet.

inget speciellt.
gott sällskap, middagar och lite shopping.
simpel as that.




e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0