mikrofonkåt jag är mikrofonkåt.


bild som jag gjorde inatt.

Eyo jag rimmar på från undergroundnivå
siktar mot toppen så långt jag kan nå
Kommer in rullar hårt i stockholmsterräng
det är titeln jag vill åt jag är Mikrofånkåt

med Petter
med September

mina nya idoler.

Petter har alltid varit en idol.
numer är han KUNG.
prinsessan är September som inte bara har en discoröst utan levererar lugna vackra toner.

så på repeat går just nu
September – Mikrofonkåt
Petter – Längesen
Rihanna – S&M
Tove Styrke – White Light Moment
Robyn – Indestructible (Radio Edit)
Petter – Stockholm i mitt hjärta

den där Rihanna låten skäms jag nästan för.
all credd till Rihanna, like alot.
men texten i S&M låten.
asså jag vet inte om jag kan stå för den riktigt.
men själva LÅTEN får mig att ryckas med.



innan Norströms kom och plåtades i veckan testade jag ljuset på mig själv.
plopp porträtt.


imorgon ska jag jobba natt.
var ju uppe igår. kan lika gärna fortsätta vara uppe idag med.
så går de lite lättare imorrn även om jag inte minns rutinerna på nattpassen.

förra veckan jobbade jag mån-fre mest dagtid.
denna vecka börjar jag som sagt med en natt.
sedan ledig ett par dagar och sen jobbar jag helgen.
bakvänt?
svar ja.



e.


Kommentarer
Postat av: linda

hihi, det e ju ja pa den forsta bilden! =) PUSS

2010-11-22 @ 22:47:22
Postat av: Ida

Snygg bild, snygg Erka!!! Har nog bara hört Mikrofånkåt någon gång och behöver nog lyssna lite mer för att fastna, men kombon Petter & September är ju grym!

Hörs sen!! Pöss

2010-11-23 @ 12:21:03
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jättevacker bild på den...och den andra var riktigt fin den med!! Uj, uj det finns allt ena bra låtar som spelats i Så mycket bättre.

Kram!

2010-11-26 @ 20:55:17
URL: http://lini07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0