du och jag alfred.



först hade P tokont i magen.
nästan så jag trodde vi skulle få fira 3 år på akuten.
vi som längtat så efter sushi.
tillslut släppte det och jag sminkade ögat i blått.



jag blandade till en drink.
med egen sockerlag och var riktigt bartenderaktig.
snabbt fick vi sluka den.



för vid sextiden hade vi bordet bokat.
där drack vi två olika japanska öl och frossade i sushi.
och drömde lite om en lägenhet vi vill ha ha ha. nu nu nu.



hur många gånger man än äter där så ä det lika galet gott varje gång.
så underbart.



å så pilgrimsmusslorna.
smälter i munnen.

efter detta var vi proppismätta.
vi hade bokat bowling om hörnet, men vi hann hem och lyssna på lite musik och dela på lite skumpa.
vi fick bowla i två timmar istället för en då vår bana var keiko.

sjukt kul hade vi.
där inne fick vi för oss att dricka massa öl, lyssna på rock och dansa för oss själva.
klockan var ju inte så mycket så det var nästan bara vi som dansade.

jättemysigt, apkul och underbart som livet är med min älskling!
den 25e nov firar vi 3 år och gav varandra denna dag och fjällen till nyår som present eftersom vi är så grymma tillsammans!

älskar honom så.



min Pä.

e.


Kommentarer
Postat av: Therese ef

åh grattis erika =) den sushin är såååå god!!! kram

2010-11-16 @ 11:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0