1½ dags helg.


jag är så trött.
kom just på att med imorgon har jag jobbat nio dagar med en ledig dag.
kanske är därför.
sen kom jag på att det är typ så mitt sommar schema ser ut.
många dagar i streck och en ledig dag emellan åt.
plus ett helt nytt jobb att ta intryck från.

hej trött sommar.

men på min lediga dag samt lediga fredag kväll var jag effektiv.

fredag kvällen bestod av grill och tunnbad hos OOOL och IIIID i K-hamn.
en jädra trävli kväll asså!
se:



40,9 grader när jag,  P och Ol sist lämnade tunnan.
full med kåda på ryggen.
men det var det värt, jädra gött!

lördagen hängde jag och P på stan tills vi blev upplockade för att åka vidare till Stockfallet och fira sis som fyllt år under veckan.
grill (IGEN) och somrigtårta trillade ner i våra magar.




vilken poser Millan är (ibland). spindel var äcklig.
mamma tvingade P ta en bild för att reta mig.
mam och pap ser stenhårda ut. tårtan är som den ser ut.
ljuv.



på onsdag ryker mitt hår en bra bit.
stoppa mig SNARAST om ni anser att det blir galet fult.
tar hellre emot det INNAN än efter.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad spännande med håret darling, som sagt just Do it! =)

Och fina bilder från en grym helg..Millan är verkligen en poser, snyggingen!!

Pöss

2010-05-24 @ 18:43:28
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0