ros+e.



började med att handla med alla pensionärer.
strax efter 10 hade jag inhandlat en box rosé.
då var det jag alkisarna och pensionärerna.
det är en bra tid att handla.
det är bara att köra om i affären.

efter det städade jag lägenheten och åkte sedan för att slänga en jädra massa skräp.

välförtjänt tog jag mig ett glas rosé och en skön dusch efter att jag lagat en tacopaj.
smask.



nu har jag känt det korta håret i duschen.
det är liksom när man duschar första gången efter en klippning man känner hur KORT det är.
men ingen panik.
bara en skön känsla.
gjorde nu i ordning håret själv och jag gillert lika mycket nu som igår.

ikväll kommer Miss Barrner, Miss Berg och Elnaz hit för lite ost och vinkväll.
på balkongen... i solen!



undrar just vad jag ska ta på mig för kläääätrasa?

e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hela DU lyser ju upp av denna nya frissa darling, såå jädrans snygg!!! =)

Hoppas att ni får en trevlig kväll..

Puss på dig!

2010-05-27 @ 19:12:14
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Elin

Du är så himla snygg hjärtat, kan ta på dig vilken trasa som helst.

2010-05-27 @ 21:46:18
Postat av: börni

Det var hur snyggt som helst!! Men vänta här, ursäkta mig, men; ...jag lagat en tacopaj. smask...

Pajbrud. Montazami.

2010-05-28 @ 02:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0