finsittning sista gången med klassen.



denna klänningen ville jag ha till den sista finsittningen med klassen.
men allt passar inte alla kroppar och inåg att denna skulle kanske bli i tightaste laget.
kanske beställer den ändå, när jag får mer pengar.
för mönstret är så jag och en snygg dragkedja finns på ryggen.
gillar den skarpt, men den får vänta lite.

Butterfly Puffball Dress SEK 359, Paprika - NELLY.COM

fann dock till min lycka denna!!
dålig bild men det är små små grå fjärilar på den.
känns som den passar mycket bättre till en somrig sittning ockå!
får dock se hur den sitter på.
ser väldans fin ut men det där vet man ju aldrig.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

DEN var fin gumman!! Och som sagt väldigt passande.. Hoppas den hinner dem nu då!! =)

2010-05-19 @ 12:46:33
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0