my precious.




den är min.
bara min.
jag blir HK07s färggladaste student att ta examen!

ileby har varit inblandad. robban har varit inblandad.
i jakten på denna skapelse.
så fixade jag det själv.
efter floppen på internet då jag blev lurad framför näsan på den.

jag vakade vid öppning idag och var först med att ta en.

efteråt ringde mam och sa att en kollega, Jenny, hade sett den på blocket och ville hjälpa mig att få den.
gulligt!
men då hade jag den redan i tryggt förvar.

under eftermiddagen kom leveransen av det jag fick tag i på nätet.



igår ramlade jag in i detta billiga linne på H&M. snyggt skuret ner till, bra att jag visar det då ;)
snygg till jeansshortsen i sommar. planerade även att ha det på Idas fest i helgen.... men....


ännu ett billigt vår/sommar linne blev mitt idag när kollektionen släpptes.
perfekt till jeansshortsen.


... men jag fick ju hem denna bustier och den får blir blåsan för lördagkvällen!
springtime here we come!


materiella ting att bli euforisk över.
har varit lycklig hela dagen öven klänningen.
gud så nervös jag var innan de öppnade.
haha.

man blir glad över lite när man inte har så kul annars just nu.


nu våfflor med kräftstjärtar!


e.


Kommentarer
Postat av: p.

åh vilken fin blogg!! puss

2010-03-25 @ 21:37:44
Postat av: Ida

Uuuu så snyggt då!! Vilken pingla ho kommer bli, både imorn och på avslutningen!! ;) Pöss

2010-03-26 @ 11:20:23
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0