min tid.



hit längtar jag nu.
efter en lång dag i skolan. huvudet är tungt och jag spyr på saker vi bara gör för att.
jag vill inte fördriva min tid mer.
jag vill ta till vara på min tid.
imorgon är det en sista tidsfördrivarheldag med klassen för denna vecka och kanske en tid fram.

för nästa vecka startar praktik igen 6+6 veckor.
den sista.
det är galet.
slutet.

men innan den ska jag och P ta oss till Vemdalen.
antingen och gärna gärna redan på torsdag.
annars som planerat på fredag.

där kommer Ps päron med syskonbarn vara.
där ska vi njuta.
njuta på snowblades och snowboard.
snöbräda.
det vore finare att kalla den.
P åker snöbräda och jag snöblad.


klarade Onkologitentan.
weeeeiii och ett skutt på det.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Lovely!!! Gud vad avis jag är, men om några veckor är det vi som är där och får njuta... Eller ja, iaf i närheten och en dag i Vemdalen kanske det blir.. Bara att få vara i fjällen, åka utför och ha det gôtt!! =)

Pöss

2010-03-09 @ 23:03:21
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: rebecka

Ååh jag vill med!! Och Grattis till tentan, underbart skönt! :)

Hoppas vi ses snart. Om inte ni kommer till Lkpg så är jag hemma på påsk.. Puss

2010-03-10 @ 10:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0