m å n d a g utan dörr.


åh jag vill ha en vecka i något fjäll och bara fara runt på mina blades på fjället med iSchuffle på max volym.
om två veckor får jag i alla fall två dagar på ett fjäll!
igår tog vi oss en dag i Säfsen.
Miss B, jag och P.
roligast var det i banorna på sidan i skogen.
wiiihuuuuu!

så kom måndagen tillbaka.
som om någon slagit mig i huvudet var det tungt att stiga upp.
inte heller fanns någon P kvar att värma sig hos.
nu börjar gräsänkelivet när han har Xjobb i Södertälje under veckorna.

det var verkligen M Å N D A G.
snön yrde. tröttheten ville inte lämna ögonen.
fick en osäker resa med David till uni idag.
hahahahahaha.
dörren på förarsidan hade frusit så den gick inte att STÄNGA.
på det ett par isiga torkarblad och snönyrde.
David höll i dörren, ratten och växlade.... utan att se något.

lite sent, men fram kom vi.

resan hem var nästan värre.
bilen funkade. men inte David.
första dagen utan snus.
som jag skratta.

efter flamsresan hem blev M Å N D A G E N bättre och Sara drog med mig på spinning.
tack!
så sköööönt!
avslutade med denna

räkor/avocado på en halvan och päron/ädelost på den andra.
ädelosttortilla till det.

jag är mätt.



jag är besatt av miss Gaga.
Lady Gaga – Monster


e.


Kommentarer
Postat av: robban.

när följer'ru med P till Stäljer då så vi kan leka vetja??



xx

2010-03-02 @ 11:13:48
Postat av: p.

Det blev ju en kort vecka den här veckan iaf älskling! :) puss

2010-03-02 @ 23:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0