långa nätter.



börjar bloggande om möjligt ÄNNU tidigare idag.
vid halv fem fick jag gå upp.
gråter nästan när jag ska svälja.
hosta på det är ingen bra kombo.
var bara tvungen att komma upp i sittande läge och få mig lite te.
så jag gjorde denna och lyssnade på Miss Horn.
sen när började lyssna på henne?


från en bild jag tagit på P.



en fördel med att vara uppe så tidigt är att jag kunde ringa Linda bört i USA.
dock kunde inte jag prata så mycket.
men hon gav mig lite sällskap, tokan som spökar ut Wiley.


å så långa nätter.....


hur många inlägg kommer det bli idag tro?


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Wow!! Målningen är ju grymt lik bilden som du tagit på Pär! Hade nästan glömt bort hur duktig du är på att måla darling.. ;)

Krya på dig nu!! Pöss

2010-03-19 @ 13:33:17
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0