laddad till tänderna.



så här glad är jag idag!

jag har ätit brunch med familjen för att fira P och hans stundande 30 års dag!
plus att fira sis lite som är en grym IVA-syrra nu mer PLUS att vi ska få en liten i familjen igen,
ja jag ska bli MOSTER IGEN! Underbart!

efter brunchen trippade jag in på Make Up Store och uttnyttjade en av presenterna jag fick av mina vänner!
helt lovley!
blev lite Erikastajl smink som jag typ gör själv dock, men i lila toner till min bustier ikväll!
jag är supernöjd och FAST i Make Up Store... underbara dyra skapelse.

tredje saken att vara glad för är kort och gott
L E D I G
slipper grums.

fjärde saken är ju Idas kalajs ikväll och efter en totalt insnöad helg och nästan vecka förra veckan med feber och annat gött så är jag laddad till tänderna!

wohooo!






ego boost.
i know.

e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0