drömmen om klänningen.

jag blir så trött.
inte nog med att jag har stans feber och handboll i halsen så ska jag inte få klänningen jag bevakat HELA morgonen.
kunde inte sova, inte heller orkade jag äta.
så jag la mig med datorn för att bevaka släppet av klänningen.
den fanns att lägga till i korgen.
men när jag skulle slutföra beställningen, ja då var det slutttt.

om man kan lägga den i korgen borde man få köpa den.
fiiii fan.
ingen rättvisa.
sjukling som jag är borde jag fått den.

morr.

men inte så kul att ha något hela sverige har iofs.

fast jag hade velat haft den. till examen. kanske.



ge mig den!!! kommer den i butik tro?
hittar någon den, snälla köp en i strlk 42 helst, 40 om det inte finns.
jag betalar och blir skyldig denne person big time i så fall!
jag kan ju inte direkt gå på stan idag och kolla.... febersvallningarna och shopping ingen bra kombo.



köpte detta istället.
inte ALLS lika bra. och den färgglada saken kommer troligen inte passa men men.


åh vad jag svettas.


e.


Kommentarer
Postat av: robban

VART har du köpt det??

vill ha skorna......



puss o krya-på-dig-kraaaam

2010-03-18 @ 15:39:41
Postat av: Ida

Åh vad synd att inte klänningen fanns gumman, den var ju superfin!! Jag ska hålla utkik åt dig, kommer dock inte gå på stan denna helgen så risken är att den nog är slut.. :( Men du fick tag på många andra gobitar, bustiern var ju grymt snygg - vill ha!!! ;)

2010-03-19 @ 13:37:40
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0