stockholm stockholm stad i världen.


fyra av sex dagar är gjorda.
jag tror tre av dem gått hyffsat.... eller vad har jag missat?
det brukar ju vara varannan dag numer.
kaos ena dagen bättre den andra och kaos nästa osv.

jag kanske får min beskärda del till helgen, då det brukar vara tuffare.

imorgon blir det ledigt åtminstonde.
sol på hammarö sitter ju aldrig fel... å ta mig tusan om det inte bli sol denna vecka när jag är ledig asså!

söndag efter jobbet drar jag.
mot estockholmo och Robban igen.. sweeet!
min helg får bli mån-tis där istället.



kanske kan skippa dagsfyllan + förfesten efter det och bara sikta in oss på en förfest.
observera mannen i bakgrunden.
i finaste brallan, randigaste tröjan toppad med en scarf i ännu ett mönster väntade han på sin donna utanför SNAPS.



jag behöver känna mig LEDIG.


e.



Kommentarer
Postat av: Ida

Hon som har stenkoll på SMHI och väderleksrapporten informerar om att du är ledig helt rätt dagar.. Det kommer bli stekhett i Sthlm med 31 grader på måndag! Hoppas ni har havet nära darling!! ;)



Känns verkligen som en passande vecka för mig att kliva i uniformen och gå på Arvikafestivalen 10 timmar per dag.. Bläää!

2010-07-08 @ 23:06:02
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: robban

har bokat in underbart väder o havet ligger ett stenkast bort under både måndag o tisdag! so pack the bikini, darlin'!

xoxo

2010-07-09 @ 09:38:21
Postat av: Ninni

Ledighet är aldrig fel, tack också för att man fick kika in hos dig här på bloggen!

2010-07-09 @ 15:15:36
URL: http://ninnih.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0