om att handla nästan gratis.



grupparbete i alla ära.
men en dag på stan satt bättre.
efter att gruppen träffats på förmiddagen tog jag äntligen LITE tid att se dagens ljus.
plugga skulle jag ju göra ikväll istället liksom.

de snygga jeansen ovan var ett av dagens fynd jag inte betalade en spänn för.
presentkort, TACK!



fast ni kan nog också köpa dem.
tokbilliga på gina.




vidare bar jag hem denna från Åhléns.
med presentkort och blodgivarcheckar betalade jag endast 15 kr för den.
gjutisjärnis.
tack och bock!



detta fick jag dock betala för.
något jag LÄNGE tänkt köpa och BEHÖVER.
men något jag skulle köpa efter den 27e.
men det var rea och tog ett lån hos P så länge.



åh ge mig en skidbacke, nu kör vi!!!!!
dryga 1000 lappen för detta kalaset.

is it a keeper?

ska bara skriva klart lite av uppgiften gruppen har så är denna dagen i hamn.
har dessutom gett plasma idag.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad snygga jeansen var!! De satt ju perfa över rumpan.. Är det såna som jag har med hög midja från Gina tro??



Och den där wokpannan är ju grymt bra, kan användas till typ allt!!



Coola skidbrallz med matchande handskar tom..nice! ;)

Skönt med lite ledig nu gumman, det är du värd!!

PÖSS

2010-02-23 @ 17:51:54
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0