jag vill vråååla!


jag kan nog inte längre skylla mitt humör på veckan innan mens eller stundande mens.
för det verkar svänga lite när helst det vill nu för tiden.
jag blir tokig.

dock finns det en del i det som får mig att må så jädrans skönt.
när jag når någon topp av styrka.
när jag ser allt jag kvar att upptäcka, allt jag VILL!
jag vill liksom stå på en topp och vråla.
vråla som Gaga gör i en del av Bad Romance... just när hon sjunger Bad Romance i slutet av låten.
vill ta i så där från tårna och få det att låta lika rispigt bra!
löjligt kanske, men att ha den jag vet uuuutjatade låten högt högt i lurarna... ja det något med den och nya Telephone. kanske är det även minnet av USA. saknar USA.
pratade med Linda häromdagen.
önskar jag kunda vara där!!!!!
å mima till Bad Romance i era datorhögtalare!




idag provade jag och P denna rätt av de nya vi ska testa!



Bönburgare

1 st Lök, gul
2 klyftor Vitlök
1 st Paprika, grön
1 knippe Dill
2 st Potatis
1 burk Kidneybönor
1 burk Kikärtor
2 dl Ströbröd 
1 tsk Chilipeppar
2 tsk Spiskummin

1.Hacka lök och vitlök och fräs den i olja.

2.Skär under tiden paprikan i så små bitar du orkar.

3.Ta kastrullen från värmen. Klipp ner dillen.

4.Mosa potatisen och tillsätt den.

5.Mosa bönor och kikärter med gaffel så gott det går och tillsätt dem.

6.Rör i hälften av ströbrödet. Salta och peppra. Rör ihop med händerna.

7.Forma burgare, så stora som du vill ha dem. Vänd burgarna i ströbröd och stek på medelvärme.



Vi gjorde en sallad med fetaost och avocado till samt ett par baconskivor!
Detta var gott, men kan med fördel serveras med någon kallsås, det får det bli nästa gång för oss!



på fredag är det TENTA nummer 1 av 3 på 8 dagar.
gosh.


e.




Kommentarer
Postat av: lindajoha

2010-02-11 @ 12:24:38
Postat av: linda johanna.



lycka till med alla tentor, fina!

idag bokar jag buss...



xoxo

2010-02-11 @ 12:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0