mitt bästa köp.



en lite gammal bild.
men den är ändå aktuell.
pälsen.
fuskelifuskpälsen jag fyndade på loppis för ca 2 år sedan.
det bästa köpet på länge.

trots bitande kyla kan man vara snygg.
tycker i alla fall jag att den är.

fryser inte ett dugg när jag har den.

så älskar jag kragen som är hög.
den raka skärningen och det enkla med bara 3 knappar.
snyggast är den stängd.
då sticker ansiktet ur den höga kragen.

en fynd helt enkelt.


lunchade med miss Barr idag.
vi hämtade 2 för 1 mat på HK.
med sjal på skallen.

mer mat blir det ikväll, julbord!!
Starboys Julshow med jobbet.
sköjjsan.

e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad fint det var med sjal på skallen! Och pälsen funkar ju alla gånger i kylan.. ;)

2010-12-04 @ 03:02:00
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0