i den osynliga kameraväskan.



i flera år har jag suktat.
jag har studerat. jag har rest.
jag inte haft något sparande att tala om.
NU.
nu har jag det jag suktat efter.
eller ja det sista tillskottet, en julklapp till mig själv betällde jag idag och har givetvis inte fått den än.
Canon 10-22/f3,5-4,5.
den kommer jag betala av på, till min mor å far.
men jag pallar inte att ha en super bra kamera och inte kunna få ut full kvalitet för att jag har ett kasst objektiv.

mina föräldrar vet att jag betalar tillbaka.
de vet att jag behöver det för att kunna jobba vidare.
kan jag jobba vidare så kan jag betala snabbare.
så tack kära mor och far för att ni ställer upp!


det som finns i kameraväskan. eller ja, vilken kameraväska???
i ett halvår har jag väntat på att dustin ska få in väskan jag vill ha.
men den finns aldrig i lager.
har utöver det på bilden ett till objektiv, men det används inte ofta alls.
har även ett macro som jag ibland skruvar på.
men dessa är de som kommer vara standard i min utrustning.
å så mina studioblixtar såklart.


nice.

vill även delge de som missat duon September och Petters nya låt

September – Baksmälla

love them.

e.


Kommentarer
Postat av: Anna Ileby

Snart kommer jag så kan du prova allt du äger och har, jag längtar!

2010-12-15 @ 21:12:40
URL: http://annaritar.blogspot.com
Postat av: Vi finns för dig, kram/ mamma o pappa!

2010-12-15 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0