gul läpp.



anna är anna.
jag och anna är jag och anna.

det är ingen idé att jag säger att göra si eller så med poserna.
för då blir det bara fel.
bäst är när hon själv bara gört.

å jag gör mitt.

det är vi bra på.
idag makeade jag henne och plåtade henne.
ovan en smygtitt av vad vi hittade på.
de nya objektiven gick varma.

jag var först besviken på 10-22an när jag fick den.
men den är GRYM med studiblixtar.
so its a keeper.



önskar ni kunde zooma.
knallskarpt.


jag har tagit på mig ett extra nattpass.
igen.
alltså det gav så fin lön så jag fick blodad tand.
den natten är inatt.
dock kunde jag inte sova mer än till 9.30 idag.
och imorgon ska jag jobba kväll.
och sen ett dagpass.
gött trött jag kommer att vara.
majgadd.

åh sova ikväll var kört redan innan jag fick ett samtal om en vän som varit med i trafikolycka.
å nu kan jag inte slappna av även om det verkar vara stabilt.
tänkte bege mig tidigare till jobbet och se om jag kan hitta var hon ligger innan nattpasset.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Riktigt coola bilder!!

Stackars stackars vännen, hoppas verkligen hon piggnar till snart, hälsa henne från mig om du träffar henne nu när du jobbar så möe..

Pöss

2010-12-27 @ 23:46:48
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0