finaste lilla luciatåget.


jag fick se den finaste Lucian idag.
min systerdotter Matilda.
innan hon skulle gå Luciatåg på dagis åkte vi pulka, drack varmchoklad, skvätte grädde över HELA köket och pysslade.


den finste lilla nissan var min andra systerdotter Agnes.
blott tre månader undrandes över vem jag och kameran är.
lite orolig så fort hon inte är hos mamma.
Agnes och Matilda har fått samma gosiga pussmun.

jag var uppe till nästan tre igår natt.
sov bara till strax efter tio.
så lite mat och sen en powernap innan jobbet inatt behövs.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Men hej & hå såååå söt Agnes är!! Jag tror att jag svimmar av vilken skönhet..bara älskar hennes uttryck på båda bilderna! Vad fint du har fångat henne gumman.. :) Lucian till storasyster var inte fy skam hon heller, sötis! ;)

2010-12-13 @ 23:16:40
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0