fina klappar.

länge har jag varit klar med NÄSTAN alla klappar.
igår fixade jag de sista.
så jag plockade fram papper, tejp, snören och julmusik och boostade jul.



som ni ser älskar jag att slå in julkappar.
de är något av de bästa med julen.
jag fullkomligt älskar det blå pappret, och det röd/silvriga med mönster.
de papprena är hårda, lite papper/alluminium mix.
de är från USA.
pappret det står HOHO på går inte av för hackor heller.
även det från USA.
åh önskar jag kunde få tag i fler sådana rejäla papper.

jag har några klappar gömda också som inte är med på bild.
och en kvar att slå in som ska skickas hem till oss först.

jag bakade lite julgodis hörom dan.
ett resultat blev detta.



polkakola.
100 g smör.
1dl sirap.
4 msk vetemjöl.
2 dl socker.

koka ihop.
skvätt i lite pepparmintsolja.
häll ut på smörpapper i en form.
toppa med hackade polkagrisar.
låt stelna.


smask.



det är ingen julklapp.
mamma fyllde år igår.
hon ska få ett paket som INTE är rött, guldigt, grönt eller annat juligt.
henne ska vi fira på söndag.


idag kommer det ett inlägg till om allt går som det ska.
eftersom blogg.se fuckade upp inloggsidan igår så skulle detta inlägg gått ut igår.
idag hade jag tänkt lägga upp lite bilder jag tog på Sara igår.
lite porträtt.
prov o täst med nya 50 mm gluggen.


e.


Kommentarer
Postat av: Sara

SÅ fina klappar Erika!!

2010-12-17 @ 18:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0