WiiiiiiHOOOO!




ingenting gör det. att jag arbetat arslet av mig senaste tiden.
för jag har arbetat in för det jag får nu. plus att jobbet är kul!
WIIIHOOOOO!!!!

jobbbade igår.
fick kvällsbesök av Ida, Elin, Alvar, Henke och våra amerikaner, Linda och Dave.
WIIIHOOO nr2!!!!

nu är jag ledig tre dagar.
har vigt det åt Linda och Dave.
så idag önskade de bli fotograferade inför deras bröllopshemsida.
två bröllop nästa sommar till två av mina bästa vänner.
WIIIHOOO nr3!!!!

ovan ser ni ett av resultaten från dagens fotosession.

jag arbetar igen på fredag. måste slinka in för att inte missa fredagsfikat liksom.
sen är jag ledig igen.
WIIIIHOOO nr4!!!!

ja jag känner mig rätt nöjd just nu.
plus att jag har två fotojobb att jobba med just nu.
kreativitet.
WIIIIHOOOO nr5!!!!

eftermiddagen spenderdes på stan.
införskaffade en blåsa till lördagen.
så sen lunch med öl.
så här nöjda var vi då.



men det är inte bara en massa underbar tid med Linda och Dave jag får.
Ida har en massa ledigt hon med! och Elin tydligen också!
WIIIHOOO nr6!!!

älskar er alla!


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar dig med darling!! Fiina bilder på er alla =)

Åh vad roligt vi ska ha dessa 2 veckor!!

PUSS

2010-08-11 @ 00:21:14
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Elin

We love you too!! Bästa veckorna nu!

2010-08-11 @ 00:31:18
Postat av: FLOOSAN

Vilka underbara bilder

2010-08-11 @ 11:55:56
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Anna Ileby

Hej du!



Jag kommer till Karlstad på fredag och stannar till nästa söndag, men jag antar att du är fullbokad. Men om du får en stund över vill jag gärn leka!

2010-08-11 @ 13:57:15
URL: http://annaritar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0