fjället med backen.




vi drog ner till fjällis.
fjällbacka.
där linda och dave var för att planera nästa års bröllop!
jag och P kom ner torsdag eftermiddag.
vi gick ut och käka i grebbestad.
tog klivet upp på berget genom helvetesgapet som ronja spelats in i.
sedan fick vi känna på vinden.
å jädrar vad det blåste.
jag hittade en ny favvo öl jag förvisso provat förr tror jag, Grebbestad lager.
fjällis är så stört fint.
skulle ge mitt lillfinger för ett hus där.

är fortfarande i någon sorts känslostorm.
tänker mycket på magnus och sofie.

"jag tycker det har funkat riktigt bra här i sommar, du är duktig erika, ni är skärpta allihopa (vi nya alltså)"
från ingestans kom Sivan fram med den kommentaren.
den värmde. tack så himla mycket.
jag har STOOORtrivts.
ni har tagit emot oss med varma armar.
känns inte lika tryggt att kliva ur er varma famn.

sedan kom det fram att avdelningen blivit av med syrror de gillar för att de varit för sena med att hålla kvar dom och de (vi) söker annat.

himla glad blev jag i alla fall.


denna samt Kents nya album går på repeat.

Rihanna – Te Amo


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad härliga bilder från fiina Fjällis!! =)

Alltid skoj med lite bra kritik, se till å ta åt dig av den nu! Så du inte gör som du brukar å bara viftar bort den..

Pöss

2010-08-26 @ 01:44:39
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0