mot nya äventyr.



poff.
dagarna bara flyger förbi.
i ett svep.

plötsligt var det dags för äventyr.
denna helg blir en massa skoj och en massa brum i skrutt bilen.

imorgon tar vi första anhalt.
Fjällbacka/Västkusten norra.
för en kväll på tu man hand med Linda och Dave.
på fredag möter vi fyra upp de andra i andra anhalten.
Bua/Västkusten södra.
för att suga kräftor och njuta av havet.
få uppleva Bua-chocken.
på lördag drar vi mot den tredje anhalten.
Sunnansjö/Dalarna.
där ska min älskade kusin Sofie stå brud för sin Magnus.
där ska vi se dem bli ett.
min Sofie.

så himla roligt.
dock inte utan en viss sorg som pickar i bröstet.
men inte den dagen. den dagen ska vi fira livet!

önskade bara att det fanns mer tid denna helg.
men det är som det är.

mitt fotojobb för Daniel och Radika har blivit lidande.
men det var dock heller inget slutdatum sagt.
men nu tror jag alla bilder är sållade och arbetade.
ska finslipa det sista och kolla råfilerna en gång till så jag inte missar något.


för övrigt går jag på ett fjärde dagpass imorgon.
jag blir så satans trött på eftermiddan när jag kommer hem.
helt sinnes.

men på jobbet är det kul och utmanade.
jädrans vad jag kommer sakna onko!


e.


Kommentarer
Postat av: Sara

vi ses på lördag :)

2010-08-18 @ 23:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0