idas dag!




igår var ingen vanlig dag, nej för det var Idas brudklänningsprovar dag!!!



hein hade kirrat skumpa och godis som vi överraskade Ida med.
men hon hann inte med lika många klunkar som oss.





det är varken lätt för den som provar eller den som hjälper... men kul det är det i allra högsta grad!




nästa sommar står hon brud.... dock ej i denna klänning som dessutom inte sitter som den ska.
vilken hon väljer vet vi inte än men det fanns en del favvisar.


mot kvällen blev det Lindas kväll.
men det är en annan historia.


till historien har denna dagen gått...
JAG var med min MOR ute i svampskogen.
med vännerna och amerikanerna förstås.

men mamma blev chockad när jag ringde och ville ut i skogen.
som hon tjatat i alla år.
jösses.
visst är det tråkigt när man inte hittar men när man hittar då är lyckan gjord.

Dave var en naturbegåvning och fann en hel hög på ett och samma ställe!

time for BBQ.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Många fina bilder! Alla förutom mig i brudklänningen, hoppas det syns att den inte är knäppt å Inte sitter som det ska som sagt, för där såg jag ju väldans stor ut!! :p

Stor koncentration krävdes minsann där i provrummet, tur att all hjälp fanns.. Tusen tack sötis!! =)

Och tack för idag och ikväll..

Soo much fun with the americans here! ;)

PÖSS

2010-08-12 @ 23:35:37
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0