på min rosa cykel.


efter alla mina cykelhistorier så var det dags igen.
ska det bli min sista?!?!?

för nu har jag köpt en ny.
har aldrig köpt en ny cykel förut.
de andra har varit arvegods, auktions inköp och andra begagnat köpta osv.
de har jag tappat nycklar till, fått punka på, pedaler har trillat av, hjul har varit skeva och de blivit snodda.
ja allt har hänt mig och mina stackars cyklar.

till jul och födelsedag har jag önskat mig bidrag till en NY cykel.
så idag var det så dags.

en rosa Kungs står nu i tryggt förvar i lägenheten och är såååå fin.
undra hur länge.

på min rooooosa cykel kan jag göra vad jaaag viiill!





kom då våren bara KOM!
jag har kläder, ett par skor och en cykel!
sen är jag pank.


men våren kom!


e.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Den är fin!! Ett förslag hade ju varit att behålla den som på första bilden, då skulle det nog vara ointressant att sno den iaf?!

2010-04-01 @ 19:51:31
Postat av: Ida

Åh vad fin den rosa cykeln är!! Nu gäller det att ha trippla lås på cykeln och inget slarv, så du får ha den kvar!! :o)

Pöss

2010-04-05 @ 22:54:09
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0