när livet vänder.


efter en jobbig tid har du nu sakta men säkert kunnat lägga den bakom dig.
som något som kanske gjort dig starkare.
men nu var det DIN tur, ER tur.
du hade precis tagit steget till att föreviga ER.
dagen efter slår allt bakut och allt vänds upp och ner igen.

återigen visas livets orättvisa.
återigen tar cancern ett grepp om en oskyldigt dömd.

även om det känns hårt nu så kan svaren bli goda.
framtiden kan bli ljus.

jag är här för dig.
även omdet inte är du som bär på diagnosen så är du lika drabbad och behöver minst lika mycket stöd.

(nämner inga namn då jag inte vet vilket samtycke jag har till detta, men kände att jag behövde rensa dagens tankeverksamhet en smula)


krama varandra extra hårt idag.


e.


Kommentarer
Postat av: Elin

Usch usch... Det låter inget vidare... tråkigt =(

2010-04-14 @ 20:35:16
Postat av: Ida

Usch & fy! Jag antar att det blev så som du misstänkte gumman.. :( Jag lider med henne!!

Kram

2010-04-14 @ 22:56:54
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: sara ö

livet är inte rättvist. fint skrivet.

2010-04-15 @ 09:41:00
URL: http://singegerd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0