när får svalan pryda mitt bröst?




halvtidsbedöming i grums imorgon sedan återstår två veckor.
den sista veckan avslutas med en nationelltenta jag har haft X antal mardrömmar om senaste tiden.
den tentan får man bara göra ett papper i taget och INTE vända tillbaka.
man får alltså inte göra de uppgifter man är säker på först och gå tillbaka.
nej... har du vänt blad, ja då har du.
allt vi gjort på dessa tre år kan komma på den.
en millidels procent är läkemedelsräkning.
typ 2-4 uppgifter.
får du ETT fel ja ETT fel på någon av de uppgifterna så kan du boka in omtenta.
omtentan sker EN gång innan examen.

tror ni det är press på denna?
oooojaaa.

vad ska man plugga på?
hej anteckningar från TRE ÅÅÅÅR?

madre mia.
efter tentan har vi en teori vecka med nå bajsseminarium.
sedan återstår 6 veckors praktik på CSK.
med tillhörande seminarium.
samt den nationella bedside-tentan.


idag fick jag hem min framtida leg. Sjuksköterska- skylt.
som jag via bloggen fått alldeles gratis.

undra om jag får bära den till sommaren....?


eller undra när jag får bära den.....

e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0