god vård och fynd påsen.


i min påse igår kom nog lite för mycket med hem.
just nu går det bra, men med tanke på nästa månads dåliga csn och examen som inte blir billigast i stan.

dock var det inte särskilt dyrt då vi fick 20 % på alles.
men ändå, student som man är.

plus att jag fick tid för lungröntgen och läkarbesök inom en vecka,
det kostar ju det med, dock mycket billigare än många andra länder.
så man ska vara glad att det inte kostar multum och att vård finns att tillgå.


i påsen...


citrongul kort tshirt i tunn somrig bomull.




svartprickigt med flätade band och brottarrygg.



flygfän på fladdrig kjol.



skön ljustaprikos tshirt till lackleggings  som någon stuckit 1000 hål i.
bra med lufthål till sommaren.



årets snyggaste örhängen.
använder gärna ett på sidecut sidan.

(allt är sommar/vår kläder och blir bättre med färg på blekdegen)


idag är jag liiite piggare och ska försöka orka med deltagande på en förfest, men ska icke med ut för mitt eget bästa.

nu ska jag till Dr G och börja ännu en utredning av mina lungor.
igår drömde jag att jag glömt berätta för min läkare att jag hade obotlig cancer och det kanske var därför jag var dålig.


jag vaknade och ville bara grina för jag trodde på det.
sedan när jag förstod att det inte var så ville jag börja grina ändå för då kom och tänka på S och allt hon går igenom nu.
inte för inte mina drömmar handlar om det dom gör.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Så mycket snyggt!! Vilka kap vi gjorde.. =)

Hoppas att det gick bra hos doktorn idag och att ni får de trevligt ikväll!!

Pöss

2010-04-30 @ 17:29:59
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0