först till kvarn!



igår fick jag följa med på gratis bio genom Ida på The Last Song, idag fick jag följa med henne till H&M där man fick shoppa loss för 90% på ALLT... eller naa det var ju 20 % men det räckte gott.
dessutom frukost.



så ett stort tack till mina kära Ida för att jag fick äran att följa med... jag var ju visserligen först till kvarn ;)

filmen var helt ok, började som en all american dream men blev bättre efter en vänding!
vad som följde med i påsen från H&M ska ni få se bara jag får vila lite.
jag hostar lungorna ur mig och mår inte så vidare värst.
typiskt när man är ledig, dock hinner jag inte vara sjuk annars så det passar väl.

ikväll kommer min älskling hem igen, med Marabou Polka! wiiieee!
tomt utan honom.
hade tänkt överraska med ett skinande hem, dock tror jag inte jag orkar det idag.
tråkigt.


e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Varsågoda min sköna!! =) Och tack själv för en trevlig kväll igår och en mycket produktiv morgon idag med massa snyggt shoppat!!

Krya på dig nu!!

Pöss

2010-04-29 @ 11:22:05
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0