att få välja sin dag.


jag älskar att få vara ledig.
få vakna när man vill.
få bestämma vad man ska göra.
även om det bara är enkla saker.
som att inviga sin cykel. fika med sara och baka till påskafton.
får kolla på hur många Beverly Hills 90210 avsnitt man vill bara för att man kan och VILL.
sitta i solen och lapa den i enormt brist och törst på den.

påskafton firas hos sis.
vi tar alla med oss lite.
vi gör ett påskbord med variation i år.
jag står för två ovanliga rätter till bordet.
sushi och matmuffins.





chevré, salami/pepperoni och svarta oliver.


förresten till alla er om tjatet om Lady Gaga och Beyoncés samarbete.
den är grymt bra jag vet...
vill bara vara lite dryg och säga att det har jag vetat sedan början av december.
jag älska den och det var Linda som introducerade den för mig i hennes bil.
bört i u,s and a.

;)


glá pösk!

e.


Kommentarer
Postat av: Sara

Himmel va de ser goda ut! Nästan lika goda som Edward i twilight.. mumma =)

2010-04-02 @ 21:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0