kräftkäft.


det pluggas. men det pluggas inte så bra.
jag spinnade dessto bättre på lunchpasset.
riktigt gött. svetten längs pannan. andetagen som frekvent ökade.
känslan av tillfredsställelse när man kliver av.

igår firade vi Hein som fyllde 25 den 27e.
hon är sist i gänget med att bli gammel.
det blidde kräftkalas.
rödafina smakliga saker.
fiskarian skulle jag kunna bli om någon tvingade mig att välja.
fisk och skaldjur är underbart.
underbart var även So You Think You Can Dance fianlen.
den jag faktiskt hoppades på vann. Jeanine.
åh om mamma ändå hade satt mig i dansskola som liten.
som elin sa, hon kunde nog se mig som dansare just för att jag är lite av en ALLT eller INGET person.
och det är dels det jag skulle vilja. svettas och röra på mig till grymt bra musik och bara kämpa för att komma dit man vill. och dels skulle jag vilja det för kreativiteten. sådant underbart sätt att uttrycka sig.
men skulle nog behöva några kilo och kanske centimetrar mindre.

e.



å grädde vispades i vardagsrummet.  såg ju litte sköj ut.
allt för lille prinsen inte skulle vakna.

Kommentarer
Postat av: Ida

Mums! Jag vill ha kräftor idag igen tror jag och fiskarian är ju nästan exakt vad jag är numera.. Det ä bra grejer de.. =)

Världens största hand och ett förskräckt leende..hmm..men de bjuder vi på! ;)

Lycka till med plugget nu!! Pöss

2009-09-03 @ 16:31:40
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0