paljett.


finslipade med ida på PMdiamanten inför det andra inskicket.
vi fick igår tillbaka den efter första inskicket.
efter det belönade jag mig med att ta en tur på stan, kanske något snyggt till helgen i linköping?
paljetter är ju hett och hetare blir det.
hittade en vardagstshirt och ett "skärp" med en stor rosett på.
inget uttalat till helgen.

när jag kommer hem gör jag en god gärning för mina tshirtar och linnen.
viker rätt dom på sin hylla och vad finner jag långt in om inte en gammal trasa fylld med paljetter.
jag minns att det var vääääääldigt länge sedan jag köpte den och att det då fångade mångas blickar med denna discokula av paljetter.
ja jag hade den till och med på malta. det var 2006.
ja må då säga, lite före min tid?

kanske hittade jag helgens partyblåsa längst in i garderoben.
vad tycker ni?



e.

Kommentarer
Postat av: rebecka

Ta den Erika!! Ruskigt snygg..! :)

Ses snart! Puss

2009-09-23 @ 18:35:21
Postat av: Ida

Jag vill också hitta något sådant läckert längst bak i garderoben nånstans.. Den tycker jag absolut du ska ta, hur cool som helst ju! =)

Hoppas du sover gott nu efter kvällens drama..

Pöss

2009-09-24 @ 01:18:25
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0