kärlek vid första ögonkastet.


är det konstigt att man är kär när dessa följde med hem idag?

i bakgrunden smyger min pågående illustrationstavla in.

jag har under  ett tag insett att nya höstskor måste köpas.
idag var jag ledig och tog mig tid. föll pladask för dessa.
ville ha ett par låga skor, gärna med vidd i och med nitband o grejjer.
jag hade en bild. de fyllde bilden perfekt.
nå så varför tjata om detta?
det finns en nackdel.
det kan vara så att de är förstora.
40-41 är min storlek och 41 brukar funka men Monki har en tendens att ha himla stora 41or. så även dessa.
de sitter dock skönt och man kan vicka på tårna om det blir kallt. he.
har intalat mig att när det blir kallare kommer jag behöva strumpor och då blir det perfekt.
mindre storlekar kommer i november.
vem orkar vänta på en kärlek till dess??????
ska känna lite på skorna i en vecka innan det öppna kopet går ut.
men va fasen de är ju sköna och jag är kär.


lunchtips: sparris soppa från Kelda med avocadobitar i.
tack annelie för tipset, smask!


e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh de var grymt snygga!! Bra köp ;)

2009-09-18 @ 14:41:23
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0