frippa.


idag ska börret på hennes väns bröllop. under lite specilla omständigheter som gör henne lite hispigare och lite nervösare.
så hjälp med smink och hår fick hon av mig.
såklart glömde muppoterika kameran hemma som hon tänkt ta med hela dagen.
men nej.
så det blir mobilkort på frippan.


å bilderna togs under sista stressminuterna.
så frippan kommer inte helt till sin rätt. men jag är nöjd och tycker den passar henne.
lite flätor, lite spret, lite lock och lite freeeeebase så att säga.
klänningen är lilarosa och sminket likaså med en sotig touch för att dämpa det sockersöta lite.

det blev bättre än det ser ut ialf.

nu ska jag kamma till mig själv och suga på kräftor under kvällinga hos miss Åland.

e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det blev jättesnyggt! Vad duktig du är.. Ha det så skoj ikväll! :) Pöss

2009-09-12 @ 15:27:24
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: börni

Tack!!

2009-09-14 @ 17:54:45
Postat av: Cica

Hon var ju jättefin i håret! =)

2009-09-15 @ 21:56:47
URL: http://cicataso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0