feber och kräftfrossa.

det blev ingen mer blogg igår. skulle ha gett er kräftskiva bilder.
men när jag kom hem från söndagmiddagen på hammarö så började jag frysa och huttra.
det övergick i en natts feberattack. märkligt. tror dock kräftorna vi åt inte var av bästa kvallité. min mage spelade ett lustigt spel under söndagen också. mer än en vanlig bakismage för att inte säga för mycket.
kanske var det en släng matfögiftning.

hur som helst orkade jag inte blogga något mer den dagen. och tyvärr uteblev mitt planerade samtal till USA också. jag bara huttrade och var varm utanpå men kall innuti.

så här kommer lördagen:


låtsas att jag är en kräfta med en klo.


ja det var en rund kväll där det bjussades vilt på starka drycker till sångerna.
men skoj var det!

mindre kul var det för en av våra grannar på hammarö.
de har en stooooor trädgård och ett stooooort hus. mycket fint alltihop.
deras hus stod i lågor under lördagnatten.
fy fasen vad hemskt. alla minnen av det liv man haft. åh ångest.
usch det var kusligt att se. ägaren satt bandagerad framför huset.
just att förlora alla minnen som inte går att köpa tillbaka för alla pengar i världen.
nej jag lider med dom.


uppsatsskrivandet är ett annat lidande, dock mycket lindrigare, som börjar ta allt mer fart.
ujujuj.

e.

Kommentarer
Postat av: göken

Ha Ha Ha!! Snygga bilder! inte konstigt att jag mådde piss igår när jag ser hur roligt jag haft det kvällen innan :-)

2009-09-14 @ 20:15:07
Postat av: p.

nä, det var ju tur att det fanns bildbevis på att jag var där. kan inte påstå att jag kommer ihåg det! :-P

2009-09-14 @ 21:20:14
Postat av: Ida

Ouufiten för kvällen såg snygg ut Erka och även de resterande bilderna.. Men jag kan förstå varför magarna mådde som de gjorde dagen innan.. Ögonen rullar visst på några bilder..hehe..

Pöss

2009-09-14 @ 23:04:09
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0