ett poäng.


man kan bli trött. trött på sig själv och på examinatorer.

idag blev jag det.

jag har 1/3 av en tenta att göra om.
för att jag tre minuter innan termin fyras sista tenta blev toknervös.
for some reason.
de första två frågorna blandade jag ihop och det sket sig för de frågorna satt på många poäng.
något jag egentligen kunde fuckade jag upp.
men men thats life tänkte jag. det är ju bara 1 av 3 delar jag behöver göra om.
samt min första omtenta.

idag efter att jag tränat satte jag mig för att börja plugga så smått inför lördagens tenta.
tittar ordentligt på mina resultat från tentan jag hämtat ut. tentan jag gjorde innan sommaren.

jag förlorade som sagt många poäng pga av mitt ihopblandade.
trodde inte ens jag skulle kunna vara nära G då.
men så klart har jag ALLA rätt annars.
ser att jag är 1 poäng från G.
1 ynka köck poäng.

dra mig baklängese så störande.

så det är bara att le och plugga vidare.
dock går det inge bra idag. pauserna kommer i tätt intervall.

nu är en av dom slut.

e.


men det är ganska trivsamt att sitta här under och plugga.


å man ska belönas för att man pluggar. även om jag gjorde det innan jag börjat.


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack sötaste vännen - vad snäll du är & vad duktig du är på att kommentera.. Go girlie! =)

Vad mysigt det såg ut på ballen..

Pöss på dig!

2009-09-01 @ 20:01:23
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: p.

Varför är det inte sånt väder idag när jag skulle plugga?

2009-09-02 @ 11:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0