girls weekend.

helgen har tillbringats i Linköping med några av de bästa jag känner!
kan inte bli fel.
förutom:
att luftmadrassen saknade propp
jag hade/har träningsverken från helvetet (kunde knappt gå och idag kan jag inte sträcka ut armarna)

annars en underbar helg.
vi började med att anläda till en god middag Rebecka hade lagat. det är hon som bor där och därför vi åkte dit.
middagen toppades med Polly-kaka. jem.
dagen efter shopping och hockey då FBK intog bortamatch där vi befann oss.
riktigt kul med platser nära plan så det kändes som att man verkligen var MED i matchen.
det var uppladdningen till förfesten. trots förlust gjorde vi en kul kväll på stan!

igår landade vi hemma trötta men nöjda.
jag har fått med mig endel snyggt hem, men det tänkte jag spara till ett mode-inlägg.

några av helgens minnesbilder:


då ingen behagade göra en "normal" bild på första middagen fick det bli denna på sköningarna.


polly är ingen favorit men pollykaka är en stooor favorit.



dags att göra sig klar för fest, vem sminkar och friserar?
moi.

mycket nöjd faktiskt med mitt resultat.



så intog vi enda större utestället.. Harry´s!



söndagen; när vi väl vaknade var vi snabba iordning och ut på stan.



godmorgon!!!


en snabb fika hos Becca innan vi styrde kosan hemåt...


tack tjejer och tack Rebecka för en great helg!

e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack själv darling! =) Stylist nästa vore väl nåt Erka..sjuksyrra, fotograf och stylist liksom..snacka om meritlista! ;)

Bilden när jag kollar snett blev faktiskt väldigt cool! Förstår att du har mixtrat lite med färgerna, men det ser nästan ut som jag har gröna ögon..fint!

Jag vill gärna ha bilderna på oss alla, så jag kanske kan komma över någon dag.. Många fina blev de! =)

Puss på dig!

2009-09-28 @ 23:03:45
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0