action.


igår var det dags för ännu en basketträning.
det är grymt kul alltså. även om jag känner mig mer förvirrad än vad bambi ser ut på sin is.
vet inte hur jag ska röra mig för att synas längre. vet inte hur jag ska sätta screen för att få mina lagkamrater i bättre läge längre.
helt out of the zone.
men skitsamma, det ger sig väl. kanske.
kul är det!
fast det känns.
trots spinning och styrka på sats är det en helt annan sak med basket.
snabbavändningar och hårt golv som man landar mot.
knäna är inte vad de har varit.
konditionen är inte heller vad den varit, trots spinning.
men flåset på en basketplan är annorlunda.
dock återhätmar jag mig snabbt bara jag får en klunk vatten emellan åt.
hur som helst det känns att kroppen är 25 och inte 15.

så här såg det ut när det började.. jag började när jag var 9 år.
här är vi kanske 10-11.


tjejen som ska fånga bollen är Linda! jag är påväg in från höger kanten i blått.
cykelbyxor var hett då.


vätskepaus. jag som sträcker mig efter flaska. sittande, Linda. stående närmast kameran ser vi Anna Ileby.
så sött.


efter träningen igår vart det mera action.
en bil låg efter mig och ida så nära att jag verkligen trodde han skulle köra in i oss.
på påfarten till motorvägen fortsätter han trots idas varningsblinkers och inbromsningar.
åker från vänster till höger bakom.
tillslut kommer han på höger sida, bredvid mig som passagerare och kör om på HÖGER sida på PÅFARTEN!!!
herrejösses. IDA GÖR NÅGOT, du är ju polis!
ha.
det gjorde hon. kontaktade kollegor i Karlstad och vi fortsatte efter.
efter ett tag stannande han bilen och vi gjorde samma sak och han kom fram och frågade vad vi ville.
vad vi vill????!
hur som helst sa ida att hon är polis och där stod jag i mina knäskydd och såg när han bad att få se idas leg att nu drar han. skit!
och det gjorde han. vi han efter en bit men sen var han borta.
men bilen var inte okänd för polisen i karlstad så de skulle kolla under natten.

kanske ska man byta yrke helt, polis?
det var allt kul att jaga. hehe.



ÅHÅÅÅÅÅÅÅ fick just reda på..
GODKÄND i SjukdomsläraIII/Klinisk OmvårdnadII som jag fick göra om 1 del av 3 för att jag missat med en poäng.
gött kött.



e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha...gud vilka underbara bilder!! Nu ska jag också rota lite i fotoalbumen, jag tror dock inte att jag har några från när vi var såå små.. Gud så söta ni var! Och Linda nr 13, där ser man.. ;)

Bra jobbat igår Erka, du skulle bli en alldeles utmärkt polis! Men fan vad surt att han försvann, det grämde mig länge igår kan jag säga..

GRATTIS - Gött med tentan!! Nu kan du verkligen festa med Gott samvete i helgen!! =)

Syns imorn! Pöss

2009-09-24 @ 11:42:30
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahahaha det va tider det! Man ser ju vilken frisyr som va poppis iallafall.....kan det ha med robyn att göra månntro? Puss

2009-09-29 @ 14:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0