bokat.


japp så var tentan skriven.
hur det gick?
ja det vet vi om tre veckor.

tog taxiDavid direkt till systemet och shoppade smakliga drycker till mig, p, sis och danne.
även om jag inte vet hur det gick kan man ju fira att man slipper plugga detta just nu ialf.

igår tog jag en paus i pluggandet och gjorde ett fotojobb åt bröllopsparet jag nämde tidigare.
ett par som gjorde en borglig vigsel och hade en liten fest på kvällen. men dyr fin skumpa hade de köpt.
till och med jag fick smaka en slurk ur en kopp. tack och bock det var gott.

senare under kvällen tillbringade jag 72 minuter med linda. i telefon.
jag ska köpa några crispy creams åt dig som betalning för det långa samtalet ;)
för snart kan vi äta crispy creams. för jag kommer den 24 november!
bokade biljett igår under samtalet. wohooo det som mer känts som en fantasi för att ha något roligt att tänka på är påväg att bli verklighet. dessutom blir det en hel månad hos Linda!
kommer tillbaka lagom till jul.



tjuvkika på brudparet...



e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh crispy creams - nu blev jag ännu mer sugen på att åka... Mums!! Och det värsta är att du kan liksom inte smuggla med några hem, för de ska vara sådär varma, helt nygjorda och nästan smälta... Åh jag vill ha och vill åka med!!!!!!!

2009-09-05 @ 13:07:37
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0