tillbaka i tiden.



jag känner på det förflutna.
dels lyssnar jag på Eurythmics och dels har jag en idé om bilder på ett förflutet sätt.
ska försöka få till digitala bilder på ett sätt som fotograferades under tja typ 1800-talet.
när man fick stå still i hundra år för att fastna på plåtarna man hade då istället för film.
hade ju varit fräsigt med en sådan kamera, men lite over budget asså.
och syftet med dessa bilder är att kunna redigera moderna digitala bilder till en gammaldags känsla.
jag har börjat öva på mina förflutna bilder.
men ska ta nya.
många idéer men just nu ser jag ansiktspoträtt framför mig.
med kakmaria som modell.
ja vi får se hur det slutar.

även på onsdag får vi se hur det slutar.
examination. bode egentligen läsa inte hundrafemtiotvå frågor och svar i ämnet Omvårdnadsforskningens teori och metod II. det är bara så omotiverande och flummigt att jag blir grå.

så jag övade lite på mina förflutna bilder.
so far so good:



e.

Kommentarer
Postat av: linda

wow! snyggt!

2009-10-12 @ 19:25:05
Postat av: Ida

Gud vad coolt de blev! Lika duktig som alltid... :)

2009-10-18 @ 01:20:09
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0