brinnande fötter.


Miss Åland har fyllt hela 21 bast och det firade vi igår med en fest hos henne.
först käkade Majsan, Sara, Sandra och jag hemma hos Sandra och förskålade lite innan vi tog oss upp för den långa backen till Sofia.
väl där fanns fler folk ur klassen och jag minns nog inte när vi sist var så många ur klassen samlade på fest. till och med Rockis var ju där! kalas!
det blev en salig blanding av blivande sjuksköterskor, ålänningar och Pers kompisar.
några av oss drog vidare ut till Månen och skakade rumpa. denna lördag lite mindre fislukt eller kanske bara en mer påverkad Erika än förra lördagen.
jag är lång. jag älskar klackar när jag går ut. annars känner jag mig inte fin.
men det gör att jag blir längst på hela golvet. det är en stor fördel med mina basketjejer att man slipper känna sig som giraff när man är ute.
jag trotsade det och gick i mina höga kilklackar under kvällen. tills vi skulle gå hem då ville jag inte gå mer.
vägrade. bad faktiskt deltidsbrandmannen Henke att fixa det hela. för dett BRANN faktiskt under mina fötter.
det slutade med en bil hem. tack för det. jag bjuder!

innan jag la mig och sov med P så slängde jag ut hela puderdosan bredvid sängen.
ringde Miss Barr och jag vet fasen inte varför jag ringde. jag vet bara att jag skrattade hejdlöst för att hon skrattade så i andra sidan luren. sen ringde jag upp igen. skrattade lika mycket igen.
så det var ju en bra avslutning.


idag är der Disneyfilmer och en lite Toyotapizza utkörning som gäller.

ska kamma till mig imorgon.


kan den komma på spotify snart då??

sara fick ta bilden... det var ju snällt.. sorry. vet inte riktigt varför håret hänger som en gardin för halva fejjan eller varför jag intar giraffpose (att jag inte sträcker på mig) trots att jag inte har klackar.

herrarna ruta.

så där lagom moget målas Coffas naglar.

vi avslutar med en fisk.

 

e.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det lät som ni hade skoj gumman och snygg var du..och gött lät de med pizza som avslutning idag.. Nice! =)

Pöss

2009-10-25 @ 21:53:28
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0