anna+plugg+kjol+städa+öl = fredag?


skrivarkollegans knä for ur led. vilket gjorde att vi fick sitta på skilda håll och skriva. då hon inte kunde ta sig någonstans och jag kan inte gå till henne. för där finns massa söta katter. som jag inte tål.
så diciplinen har ärligt inte varit på topp idag.
har dock uträttat lite av det vi skulle och är laddad för att ta tag i diskussionen på måndag.
äntligen ska vi få TYCKA saker i uppsatsen.

igår beställde jag en kjol jag är helt kär i.
är dock tveksam till om den kommer passa mig.
time will tell. vecka 47 får jag veta det.

ska läsa lite till sen måste det städas.
kanske ska jag göra lite höst fint mä.
får se om jag hinner då jag ska möta upp bästaste Anna för lite öl i eftermiddag.
smask.
det är fint när Anna är hemma.
ni bloggläsare vet ju vem Anna är. hon är grym.


imorgon blir det halloweenmiddag.


e.



min dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0