mot staterna.


nu är det dags.
har varit hungirg, trött och utsliten på sista slipet på uppsatsen under dagen.
la mig en stund och kramades med P och började grina för jag kommer sakna honom så.
grina även för att "tänk om jag dör när jag borta och inte får se han igen".
så dumt.

så nu har jag ätit. duschat och känner mig lite gladare.
för varför ska jag INTE det?

har världens upplevelse framför mig!!!!

den kommer jag sedan att dela med P. i bilder och ord.


2 dagar kvar idag.

då räknades idag.

skriver även för imorgon.
då är 1 dag kvar.
en resdag. för ca 21.00 svensk tid imorgon är jag framme på flygis i Washington.
där är klockan ca 15.00 där.

det där kommer jag ALDRIG förstå.
bara för att man flyger över ett hav så åker man 6 timmar bakåt i tiden.
va?

hur det än är så börjar resan 00.05 inatt.
med Arlandalinjen mot första flygningen.

så länge säger jag,
take care and so long!



e.



Kommentarer
Postat av: p.

Åk försiktigt min älskling!!! Du kommer få så roligt!!! Massa Pussar JAG ÄLSKAR DIG!!!

2009-11-24 @ 00:06:38
Postat av: linda johanna.



du kommer få det underbart! o självklart kommer du INTE att dö. du är en fena på att simma, det vet vi alla :)

puss

2009-11-24 @ 14:38:50
Postat av: rebecka

Hoppas du får en härlig flygresa! ;) Och ha det underbart skoj!! ser fram emot uppdateringar.. Puss

2009-11-24 @ 17:44:04
Postat av: Ida

Take care sweetie!! Kommer sakna dig sååå mycket här hemma!! Men du kommer få de great!! Jag ringer er på fredag.. =)

PÖSS

2009-11-24 @ 18:23:14
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0