matdag.


oj.
denna dag var en kavalakad i mat.


men vad gör man inte för att hinna träffa några av sina nära och kära innan man drar till staterna.


prova den nya julcidern.
jag är inte så förtjust i cider längre, och speciellt inte äppelcider.
men denna med äpple och kanel var supergod.
inte för söt. inte för sur.
mumma.

den 25 november har jag och P som års dag. det är lite diffust EXAKT vilken dag det är.
så eftersom jag är USA den 25e så firar vi det i helgen.
med fokus på imorgon.
2 år med min älskade. många fler ska det bli.
vi ska börja med att vara aktiva och spela badminton, kul kul! så då ska jag bränna bort allt jag fått i mig idag.
mer om det imorgon!


nu kudde.


5 dagar kvar.

e.

Kommentarer
Postat av: Ida

Mums vad smarriga rätterna hos päronen såg ut och så fint upplagt!

2009-11-22 @ 23:55:50
URL: http://idawennergrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0